are you proud?

Känner du på dig det?
Slår tanken dig att du måste göra dig påmind hos mig med jämna mellanrum?
Jag blir så irreterad på mig själv över att jag reagerar som jag gör. Jag blir så irreterad på dig över att du gör som du gör. Jag blir så less på allting. I och med varje liten sak du gör kastas jag tillbaka i det förflutna. Till någon tid som jag inte vill befinna mig i just nu. Jag har kommit så långt utan dig, låt mig forstätta!

Jag orkar inte ha med dig att göra, det tar för mycket av min energi.
DU tar för mycket av min energi.
Det är inte det att jag inte vill, men mentalt så finns det ingen ork för dig längre.

Jag gillar inte läget just nu, men jag måste vara stark för en gång skull.
Jag måste få ha övertaget, jag måste få ha bollen.
För det ökar min självkänsla, och allting blir tusen gånger lättare.
Jag fick säga sista ordet och det är jag stolt över.
Det tar emot att säga det..
men jag ber dig att inte höra av dig igen, låt mig bara vara.

/ J

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Snygg design ! :)

2008-04-27 @ 17:30:26
URL: http://lindaN1988.blogg.se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback