du fick mig känna mig som superman

Ingen vidare uppdatering här inte.
Förlåt för det..

Igår var jag ute och käkade på Brända Bocken med
Johanna, Sara, Frida, Jimmy, Sandra och Lollo =)
RIKTIGT gott och RIKTIGT trevligt må jag säga!

Idag har jag stekt en massa, Sara har varit här, vi åt glass : )
Mot kvällen drog jag till Brynäs på lite fest med Lina och Jessica och en hel del annat trevligt folk. Efter det tog jag mig ned på stan och mötte upp Johanna, Lollo och Jimmy. Sen en hel del andra fyllesvin och kvällen slutade med skjuts hem =)

Nu sitter jag här med fjärilar i magen
jag vet inte varför, men jag drömmer konstiga saker om nätterna :$

jag vill passa på och tacka för att jag får leva =)

/ J

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback