en vanlig dag men ändå inte

Dagen började med att jag öppnade ögonen 07:30.
På något sätt känns det alltid så mycket lättare att gå upp när solen skiner.
Sen skjutsade daddy-cool mig till tandläkaren. Och som varje gång kan jag inte ta kort med "vuxengrejen" i munnen. Tandsköterskan sa till och med "det är en omöjlig ekvation att få in något så stort i din lilla mun". HAHAHAHH! hur känns det att ha sån liten mun? jodå, jag klarar mig : )   men hon fick, som alla tidigare gånger gå och hämta barn grejen. De går knappt, men det går iallafall.
Min ena hörntand är även helt sprucken på baksidan, så jag måste dit igen i maj. Hoppas för guds (nej, han finns inte, men för min egen) skull att jag inte behöver utsattas för Tandläkare Pär. Det vill nog ingen! Med hans flagniga ansikte och vidriga stank. Vill inte! :O Men hursomhelst måste jag fixa tanden. Hon tipsade även att sluta dricka cola. Men jag förklarade för henne, att ta bort cocacola från mitt liv skulle vara att ta bort en del av mitt liv.
Går inte, vill inte och tänker inte!

Efter tandläkarbesöket drog jag mig sakta men säkert mot Gävle och John Bauergymnasiet. Sysslade med lite ljudinspelning och sedan var det lunch. Var inte med hela idrottslektionen, drog istället till stan och väntade på Sara. Vi gled iväg till fjärran och gymmade flitigt i 45 min. HELT SLUT i kroppen. Sen åt vi kanske världens godaste sallad (hade inhandlats på Java innehållande pastasallad, kyckling och fetaost! SÅ FUCKING GOTT VA DET). Efter den underbara måltiden simmade vi massa längder och avslutade träningen med bubbling och bastning.
Alltid lika avslappnande timmar, jag trivs mer det!

Har kollat på Anna Phil och ätit toast. Sitter och snackar lots of shit med
lite people på msn nu. Försöker styra upp lite grejer, dags för det nu.
Ska snart lägga mig i sängen, jag kommer somna som en stock!

Jag vill även nämna att bredvid mig lyser ett ljus,
symboliserande mina tankar angående den lilla flickan Engla.

NATTIE!  / J

Kommentarer
Skrivet av: http://TUMADRE.blogg.se

mitt ljus står och brinner för Engla.

2008-04-14 @ 22:02:37
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback