Fem myror är fler än fyra elefanter

Helgen har varit härlig.
Inte gjort något speciellt (eller jo det har jag visst) men mest softat och bara varit. Det mesta av det härliga har och göra med det vackra vädret, låt det fortsätta ett tag till! Idag har jag stekt ute i solen i 4 timmar, resultat syns tydligt på min mage (min bror kallar mig svarting), Jag har inte så mycket att skryta med, de flesta kan säga att de är bra på fotboll etc. men jag har bara min bruna mage att visa upp :$


Efter stekandet drog jag till donken och träffade Sara och Sonny, det råkade bli en mcfeast junior och mcflurry. Sen hann jag bara hem och kissade innan Yttis väntade utanför och vi gled iväg till Forsbacka. Chillade hos Lollo och kollade bland annat fem myror är fler än fyra elefanter. Det känns som att mycket som jag kan har jag lärt mig genom det programet. Vi försökte lista ut vilken Brasse hade valt ut av de fyra djuren som inte passade in. Vi gissade på kråkan men det var "FEL FEL FEL!". Räven var det rätta svaret.
Nåväl, därefter blev det parlamentet och Björn Gustafsson.
Fin grabb det, mycket fin.

Nu kom jag nyss innanför dörren och har precis sjunkit ner i sängen.
Ska tillbringa dagens sista timmar framför datorrutan och glo på andra avenyn.

Just nu är allting underbart, jag njuter av varenda sekund.
/ J

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback