Fredag

Ibland har man en hel del saker att göra, man är väl medveten om det men ändå gör man inte det man ska göra. Precis så är det just nu.
Jag sitter i skolan,
borde skriva utvärderingen om Klamydia projektet,
jag borde lira super mario så jag kan klara andra bossen,
jag borde gå till gtc och köpa en cola (har smått huvudvärk),
jag borde ta bort de låtar jag inte gillar från spelningslistan på mobilen,
jag borde sätta upp håret som irreterat hänger ner i ögonen.

Det är iallafall Fredag idag : )
jag och Nicklas klarade redovisningen om klamydia galant!
Snart ska vi ha naturkunskap, vilket innbär att det blir ännu en slapp lektion.
Brandlarmet gick tidigare också, och ingen vet varför.
 
Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt.
Umgås blir det, men vet inte exakt med vilka, det visar väl sig.


Jag ska ta mig i kragen och iallafall öppna Word, kanske kanske kan jag få ihop en utvärdering.
Hej så länge! 

/ J


Kommentarer
Skrivet av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-11 @ 12:07:10
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback