han är överallt

Efter en lång och slitsam dag i skolan är jag nu hemma. Har varit på stan med Ida, Nicklas och Mike en sväng, sen hittade jag Frida vid busshållplatsen : )

Kom hem, duschade och nu sitter jag i soffan och tittar ut genom de stora fönsterna från mitt rum. Solen skiner in på mig, jag har ett glas med cola bredvid mig och snart kommer det people hit. Kan det bli bättre? Solen får allt som tynger mig att lätta, det är helt otroligt hur lite ljus kan göra. Jag är verkligen beroende av solenergi, det är det jag går på. I framtiden tänker jag absolut bo på det stället på jorden där det är mest soldagar.
Jag håller även på med websidan som tydligen ska vara klar imorgon, men jag gör mig ingen brådska direkt, vad tjänar det till?

SOL PÅ ER

/ J


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback