jag kokar nästan

Tänk vad ofta man gör saker som man inte vill och bara blir irreterad av.
Jag sitter just nu och läser en blogg, nämner inga namn men jag tror det räcker med att säga att den är väldigt stor och omtalad just nu. Jag blir så otroligt upprörd och irreterad så jag måste klicka ner rutan efter ett tag.
Jag tittade även på några klipp för att kunna säkra mina åsikter. Jag uttrycker mig aldrig om någonting jag inte vet något om. Men av detta blir jag verkligen upprörd.

Jag har iallafall bestämt mig för att aldrig mer klicka mig in på den sidan,
det är inte värt att börja koka av att läsa några ord.
Jag ka heller inte peka ut något speciellt som jag syftar på, jag bara tycker såhär.


/ Jennifer

Kommentarer
Skrivet av: JULLAN

kan det vara blonda bellas blogg? ;)

2008-04-16 @ 20:14:18
URL: http://juliahessling.blogg.se
Skrivet av: säriaiaiss

haha ganska dålig!! :DD jag ska heller aldrig besöka den igen hoppas jag;)

2008-04-17 @ 08:00:07

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback