just wanna make you proud

jasså nu passar det sig att fungera igen
wiiihoooo

för tillfället befinner jag mig i skolan med X antal nationellaprov övningar i engelska framför mig
jag vill bara kasta datorn åt helvete, så less är jag plus lite till
de muntliga provet är även i fullgång och snart är det nog min grupps tur
att öppna munnen och få fram ett korrekt engelskt ord är bland det svåraste jag vet
Nicklas och Ida, mina två härligheter är uppe hos Lorenz (datatekikern) och får stryk
man kan aldrig vara säker på att man kommer därifrån levande
jag håller tummarna för dom : )

efter lunch har vi mediekuskap med Lena (hästen)
underbaart! nej, jag orkar inte med hennes röst idag..

en bra sak med den här dagen är iallafall att solen skiner utanför klassrummet
det har även kommit lite värme till Gävle, igår kunde jag tillochmed ta av mig jackan
sånt är härligt, den där första varma stunden, då njuter jag mest
men våren är ingen vädersäker årstid, imorgon kan det vara minusgrader och snö
min själ skulle behöva den här värmen i några dagar till
jag behöver tina upp för jag känner mig ganska iskall

igår var jag och simmade, dock genom skolan men jag kämpade på för mig själv
sedan tog jag en fika med mitt älskade gäng, bestående av
Johanna, Frida, Sara och Lollo! sånt gillar jag

idag ska jag till Fjärran Höjderbadet igen och simma/gymma med Sara
känns så otroligt bra i huvudet av att röra lite på sig, man blir liksom friare på något vis

/ Jen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback