snöflingor i april

Inne från yrvädret utanför nu.
Kom hem, dyngsur om fötterna så det var bara att hoppa in i duschen direkt.
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ska kolla på ett avsnitt myggan. Sen ska jag göra iordning en sallad att ta med mig imorgon då jag och Sara ska träna. Slutar halv 12 och de behövs lite energi där emellan! Så det får bli en fetaost/kyckling sallad - både gott och billigt!

Fick provsvaren från blodproven idag, allt är tydligen normalt.
Det är ju skönt att veta samtidigt som det ger mig is i magen. Varför är det som det är i huvudet och magen om allting är normalt? Det kan inte vara normalt att känna sig berusad dygnet runt, aldrig vara klar i huvudet och ofta värk i bakhuvudet. Jag sover ju så mycket jag kan. Illamåendet ska vi inte ens prata om. Har en kapsel att svälja också, EN enda men jag gruvar mig inför det. Jag har svårt svälja saker som är större än p-piller och den här är alltså som 10 p-piller nästan. Blir så less på allting...

det växer inom mig

Kommentarer
Skrivet av: ditt ess

älskling, det är jobbigt. men du kan allt, jag tror på dig alltid, jämt, typ ungefär hela tiden av mina dagar och sekunder och minuter och allt

ungefär så ja:)

2008-04-09 @ 21:12:38

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback