söndag

Det är äkta söndagsväder ute. 
Vit/grå himmel med regn i luften, luftfuktigheten ser ut att vara uppemot 90 procent. Jag vet inte, för jag har inte varit utanför dörren idag men det ser inge vidare skönt ut. I vanliga fall skulle jag känna lite smått ångest över att inte ha stuckit ut näsan på hela dagen, men i och med att det är veckans sista dag, söndag så känner jag inte så. Jag skulle må sämre av att gå ut, jag får huvudvärk av sådant väder som detta. 
Dagen har jag tillbringat i vardagsrummet. Kollat på film och ätit ett antal gånger. Ätit en hel del sallad med fetaost också, jag gillar det jag! och mat : )

I kväll (insåg nu att kvällen redan är kommen) blir det ännu några timmar framför teven. Andra avenyn och en film. Märker nu att det låter som jag inte gör annat än att ligga framför teverutan, så är det inte måste jag meddela! Jag brukar aldrig sitta inne en hel dag såhär, jag brukar få krupp av det. Men som sagt, idag är det söndag och då är allt som har med chill tillåtet.

I morgon är det skoldags igen. Veckorna bara svischar förbi, det går så fort.
Efter skolan blir det gym/simning med Sara, det är så härligt så jag riktigt längtar faktiskt.

Mamma har även bokat tid för floatning och aroma massage den 19 april.
Det är något som jag också ser fram emot! Har länge velat testa på floatning. 

Det bara plingar och plingar varje gång någon gör mål, det går inge bra för Brynäs nu.
Ligger under med 2-4 mot Rögle, ILLA! Jag håller tummarna i alla fall.

ha en bra kväll / J

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback