tandläkarväder

det är dimlikt ute
något slags regn i luften liksom
himmlen är gråvit och det ser riktigt trist ut

sitter i skolan nu
vet inte äns vad vi har för lektion
något medieaktigt tror jag
vi håller på med ett projekt som innebär klamydiastatistik
ganska intressanta siffror vi får fram, otroligt stora
har tillverkat ett mycket vackert diagram i excel
förresten hatar jag det programmet, helt meningslöst

har nyss ätit ett iskallt päron, så kallt att mina fingrar är is nu
lyckades låna till mig fyra kronor av caféterian så jag kunde köpa mig en baguette och en cola för 28kr
får försöka komma ihåg att lämna tillbaka det också, sånt är viktigt

slutar om 45 minuter, torsdagar är korta dagar
då ska jag först käka lite pytt i skolan sen ska jag dra mig ner mot stan
möta Sara och Frida och sedan ska jag och Sara till fjärran och träna
yeep, det känns bra att ha en sådan aktivitet framför sig
speciellt en dag som denna

trots allting känner jag mig endå lugn inuti idag,
kanske slutar som en mycket bra dag : )

man saknar sådant man vet att man inet kan få / Jennifer

Kommentarer
Skrivet av: Marie

"tandläkarväder" härlig rubrik, sagan om ett uppror ;o)

2008-04-03 @ 10:52:15
URL: http://mariwi.blogg.se
Skrivet av: Mingla ♥

Du känner Anna va?

2008-04-03 @ 11:12:31
URL: http://heymingla.blogg.se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback