the greatest of them all

Sitter i skolan och skriver svenska slutuppgift nu.
Jag valde att skriva en artikel om boken Naiv. Super. Det är ganska svårt eftersom jag inte riktigt vet vad jag tycker i detta fall. Men jag har fått ihop en och en halv sida iallafall. Mätt i magen är jag också, toast och cola med Nicklas i caféterian nyss. Upptäckte nyss att min tröja är ut-och-in. Jag skyller på morgonens trötthet. Jag orkar inte ens gå iväg och vända den rätt. 
     Hade tid hos kuratorn idag, men jag känner inte att jag har tid för det just nu. Svenska provet får gå före. Fick en tid till nästa vecka istället.
     I övrigt är allting helt okej, dock är det mulet ute. Men det verkar som att det blir bättre väder, visserligen inte så varmt, men så länge solen skiner så jag lovar, jag ler av hela mitt hjärta.

image11

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback