torsdag

Min kropp är helt slut efter 4 timmars vistelse på Fjärran innehållande gym och bad.  Drog direkt hem till Frida efter tränandet och har umgåtts med henne, Johanna, Sara och Yttis. Vi lagade även mat, det blev fläskotlett och klyftpotatis med bea, tszatziki och sallad : )
mycket mycket gott, Fridas mamma pröjsade på varorna, tackartackar!

För övrigt mår jag riktigt bra just nu, glad i magen liksom.
Mor och far har handlat idag så kylen är full av godsaker. Bland annat fetaost, så i helgen ska jag och mamma göra god sallad och imorgon har det även utlovats taimat på kvällen. Det gillar jag!

Helgens planer är ännu ganska oklara, men det pratades idag om att
vi skulle festa lite imorgon och sedan ta det chill på lördag framför teven.


Sitter i köket nu, familjen springer runt lite här och där.
Jag är slut i huvudet, ska ta och lägga mig snart tror jag
Känner mig riktigt bra nu, utan någon speciell anledning! : )

/ Jen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback