yesterday

Gårdagskvällen var i stort mycket trevlig! : )
Först hängde vi hos Sara och laddade upp, sedan drog vi till Gävle på fest.
Både gammalt och nytt folk men det var härligt ändå. Sen sov jag vääldigt skönt!

Idag hann jag inte annat än vakna och käka pizza innan ja följde med familjen till Magasin X och Stadium. Det blev en hel del shoppande, bland annat ett par våriga skor =)

Kom precis hem, är jättesugen på cola så jag ska släpa mig ut i garaget och hämta in några burkar snart.
Ikväll verkar det som att det blir umgååås för hela slanten, känner verkligen för det ikväll. Bara chilla framför teven med något gott och samtidigt umgås.

Cola-tajm nu! Puss / J

image6

Kommentarer
Skrivet av: ida

I love Jewn

2008-04-13 @ 23:30:55
URL: http://yeahyoufoundme.blogspot.com/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback