you know

Idag har det varit en ganska vanlig dag. En bra dag, en okej dag.

Först åkte jag till skolan, var där ett tag, sen kom mamma och vi hade utvecklingsamtal med min mentor. Sedan drog jag till um med ida, själv har jag en tid bokad imorgon. Inge vidare roligt faktiskt. På stan delade vi på en pizza, fett är härligt! : )

Angående utvecklingssamtalet så gick det helt okej, jag är ju såååå duktig you know ; )
Engelskan behöver jag dock träna hemma minst sex timmar i veckan för att ha en gnutta chans att klara nationella. Känner mig inte jätte pepp på det just nu, men jag vet att det är viktigt. Ska även försöka få en resa gjord, kanske till England en vecka eller bara några dagar. Det kanske skulle få mig att ta tag i engelskan när jag får testa mig på lite först. Jag vet att jag fungerar så, jag behöver en knuff bara : )

Efter skolan träffade jag people på stan och sedan drog jag och Sara till fjärran och tränade. Var helt yr och illamåande så jag tog det ganska lugnt med konditionen. Däremot satsade jag på tyngder, ganska öm i kroppen nu kan jag säga. Men det är ändå så otroligt skönt!

Imorgon är det något jag ska göra men jag minns inte vad!
Jag vet att jag ska gå till skolan och sedan vara på um,
men något mer var det har jag för mig..

Nu ska jag spela lite super mario sedan lägga min slitna kropp i sängen

GODNATT / JEN

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback