Back in school..

Kom precis tillbaka från lunchen. Fiskgratäng, den varianten som jag faktiskt gillar. Är mätt och belåten dock en del coffeinsugen p.g.a min nedtrappning av coca-cola. Har druckit en kopp kaffe på förmiddagen iallafall.


John Bauergymnasiet har kommit på att de ska ändra att Matte B inte ska vara en obligatisk kurs. Jag ska välja bort den och istället välja småföretagande och satsa allt mer på Engelska B. Känns bra!


Nu håller vi på med en APU uppgift i basgrupperna. Det går väl inte direkt framåt för oss, men det står heller inte still. Tänk att det alltid blir så i de grupper jag är i. Haha, nejdå, vi är duktiga =)

Ska redovisa om en halvtimme cirkus. Appropå cirkus så ska jag med Ida på stan efter skolan. Hoppas på en Latte någon stans, det skulle sitta fint det.


Ikväll ska jag övningsköra och senare kommer Joel =)

HEJ!


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback