Because of you

Idag har det varit en slapp dag.
Jag och Joel gick upp vid 2 och lagade mat, senare kom Frida, Johanna, Sara, Lollo och Sandra. Vi käkade glass vid Åby, spelade kort och nu ikväll har vi varit och tagit ett dopp på Valbobadet. Marre och Madde var även med. Efter doppet gled vi mot Donken och tjockade lite, jag åt middag för 3:de gången idag. Fast jag inte ens gillar Donken längre..
Jag älskar mat och jag älskar people.

Det finns även vissa som jag inte skulle tveka en sekund med att radera från denna jord. Personer som kan få mig hjärta att dunka så hårt av irretation och ilska att jag skulle kunna spränga ett helt hus. Personer som en gång har varit någon i mina ögon, som nu är lägre än marken själv.

Imorgon blir det nog Köpis en sväng och sedan ska jag till Joel och bada badkar. Kanske sover kvar också, beror på om jag ska till Stockholm på Onsdag för isåfall måste jag upp TIDIGT och det vet jag inte riktigt om jag pallar.. Å andra sidan skulle det vara skönt att glida bort lite igen.

<3 JOEL


Kommentarer
Skrivet av: IDA

sötnos. snart börjar skolan. Me like you =)

2008-08-13 @ 00:44:43
URL: http://yeahyoufoundme.blogspot.com

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback