Det regnar och regnar..

Idag har det varit en av de mest söndagigaste söndagar man kan tänka sig.
Regnet har öst ned hela dagen, himlen har varit grå och tröttheten har varit värre än den har varit på väldigt länge. Jag hatar den här känslan, jag hatar söndagar och jag hatar allt väder som inte har med sol att göra.

Har tillbringat största delen av dagen hos Johanna, lirat kort, tittat på meningslös TV och ätit flottig pizza. Blev precis hemskjutsad av Yttis och nu väntar jag på att Joel ska komma hit och sova med mig. Ska lägga mig och vänta, risken finns att jag hinner somna..

Snart är det Cityfesten, jag vad taggad, men vädret taggar ned mig lite.....!

+cola, joel och vänner som är på bra humör
- regn, skor med hål i, fittiga människor och cola i flaskor

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback