I wish I could explain

Vädret kan dra åt helvete, det kan ett par till också förresten.
Nej, det kanske var lite väl hårda ord men i alla fall försvinna från Gävle så jag slipper se dem. Kunde man deleta allt i mitt huvud skulle jag gärna göra det också. Det finns liksom för mycket där inne som inte får plats, och det tar mycket energi från min själ.

Inatt sov Lollo och Yttis här, vi somnade 4-5 och Yttis skulle upp och jobba vid 6. Innan vi somnade tittade vi på Karlsson på taket, värt att nämnas eftersom det är en otroligt bra film faktiskt. Vill även skänka ett tack till Statiol som fixade fram en Godnatt-macka i form av en French Hotdog inatt, alltid lika smakligt.

Idag har jag varit på stan en sväng först, sedan till ett hus i Bomhus och suttit i en massagestol och kollat "Vuxna Människor" medan Frida vattnade blommor och lite sådant. Efter det gick jag direkt till Joel och har varit där och mysigt resten av kvällen.

Imorgon börjar den efterlängtade Cityfesten. Med alkohol i blodet konstant i ca 4 dygn och med hundratals människor ständigt runt om sig plus att regnet troligtvis kommer ösa ned, kommer jag vara otroligt sliten om kvällarna. För att inte tala om den kommande Söndagen, fyfan jag känner redan hur jag kommer må då. Dock ska man ta en dag i taget, så vi börjar med att se fram emot morgondagen. Blir förkrök hos någon först, innan vi glider ned på staden. På Fredag fyller Sara år, så då blir det party där. Fårse om jag hamnar helt utslagen på gräsmattan som förra året.. en riktigt trevilg syn kan jag tänka mig.

Joel är ganska mysig faktiskt :$

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback