Måndag

Idag drog jag in till stan vid 2 och träffade Joel en snabbis. Sen hittade jag Frida och Sara på stan och vi drog upp mot Polhem och mötte upp Johanna. De väntade utanför AnsAns medan jag var in och bokade om några körlektionstider.
Sen drog vi ned på stan, käkade Subway och sen åkte jag och Sara till Fjärran. Gymmade och badade, så otroligt skönt, har längtat så mycket efter det!

Nu är jag hemma, sitter i vardagsrummet och kikar på film. (P.S I Love You)
Om ett tag ska jag ut och övningsköra lite, sen ska jag sova tidigt. Helt slut, känns som jag gått i skolan hela dagen fast än jag inte ens har börjat.. hur fan ska jag överleva hösten?

Imorgon ska jag in till stan ganska tidigt, ska luncha med Joel på Max.
Sen på kvällen ska jag även till honom och sova =)

GET OUT OF MY HEAD!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback