Over

Cityfesten gick som vanligt, lika fort över som den började.
Idag är det mer Söndag än vanligt i kroppen, jag är helt genom-sliten efter fyra dagars festande och allt för lite sovande. Har haft mycket skoj och träffat lots of peoples =) Jag älskar sånt där, glada människor, god mat och bus.

Det har hänt en hel del saker de senaste dagarna, finns inte en chans i vägen att jag kan skriva upp allt här. Det skulle bli ett alldeles för långt inlägg. Ett urval är att Sara har fyllt 17, jag har varit på Dop, tjänat 400 spänn tillsammans med Frida genom att visa en kille vägen, gjort av med många hundralappar på mat, svept i mig pengar i form av alkohol, skrattat, blivit tillslagen på näsan av Lollo (hihi), ätit Fish n Chips utan Fish varje kväll - behöver jag fortsätta?

På fredag fyller Lollo år och efter lite kalasande där ska vi bege oss mot Gasklockorna och uppleva en magisk stund igen - Winnerbäckkonsert! Jag längtar så det kittlar i magen.-

Idag och ett par dagar framåt har jag bestämt mig för att chilla mig igenom de kommande dygnen. Vaknade vid 2 idag, ska försöka frescha upp mig lite med en dusch, kasta ut massa skitgrejer ur mitt rum och byta sängkläder. Försöka frescha upp livet helt enkelt, det kan ju behövas efter dessa dagar. Närmare kvällen kommer Joel hit och vi ska bara mysa enda tills imorgon.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback