Tisdag

Idag gick jag upp tidigt. Eller ja, halv 11..
Helt slut i kroppen och knoppen just nu. Förstår inte hur man kan vara så trött utan att göra något om dagarna! Kanske är just därför jag är så trött. Jag aktiveras inte tillräckligt om dagarna. Eller så tar alla dagens intryck upp mina krafter så all energi går till det. Jag vet inte, men det är fanimig inge roligt att aldrig känna sig utvilad.

Har varit inne i stan nästan hela dagen, först bjöd Joel mig på Max (tack! tack! tack!) och sedan drog jag till stan och mötte upp Sara, Frida och Malin. Hängde med dem till Korpens Bollhall en sväng, sen gick vi tillbaka mot stan. Jag och Frida köpte hårfärg, sen gled vi + Johanna hem till mig och färgade håret på mig. Mörkare, har inte bestämt mig om jag är nöjd än. Den gråa/råttfärgade delen är borta iaf, även de ljusa slingorna.

Ska kolla klart på P.S I Love You som har jag försökt titta klart på i tre dagar nu. Har inte haft tid. Vid typ halv 9 tänkte jag ta bussen till Joel och slagga. Känns som det blir en tidig natt.. om jag bara kan somna lättare än igår.
Imorgon är alltså sista dagen jag kan sova ut, sen är det nämligen Torsdag och även jag börjar skolan. Ser fram emot att få träffa alla puckon igen, saknar er.

PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback