Cloetta

Idag började Thorén skolan och imorgon börjar resten av Gävles skolor. Förutom John Bauer där jag går. Vi börjar inte förrän nästa torsdag vilket jag faktiskt uppskattar. Dock har jag vardagskänsla och skolkänsla automatiskt när de flesta av mina vänner börjar skolan nu. Det innebär tidiga kvällar, trötta dagar och känslan av att vi närmar oss mörker.

Idag vaknade jag först av Joels mobilalarm ringde vid halv 12 - tidigt tyckte jag. Han skulle iväg till skolan och fixa. Hade även vaknat lite tidigare av att de sprang omkring folk utanför min dörr och installerade larm. Efter att Joel hade dragit och jag hade fått i mig lite mat gled jag iväg till stan och mötte upp Frida, Lollo och Johanna. Det blev kaffe på Waynes, eftersom jag är otroooooooooooooligt koffeinsugen! Har inte druckit en enda droppe cola idag, och igår drack jag bara två munnar. Det är hårt.. tro mig, det är hårt.. Det här är förmodligen första dagen på Tre år som jag inte dricker cola på en hel dag. Hurra för mig!

Appropå hurra så fyller min bror år imorgon. 12 år om jag inte har räknat fel (tiden går så fort och jag tycker fortfarande att han är fem år). Han ska få en Cocacola-burk av mig. Det blir lättare om jag ger bort den. Men ssshhh! =)
Imorgon kväll ska jag hem till Joel, sen ska jag njuuuuuuuuta riktitgt ordentligt av att ligga kvar och dra mig medan han måste upp vid typ 7 och dra till skolan. HAH! (skadeglädje).

Hej på er

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback