Blondie

Jag vet inte varför jag gjorde det.
Jag kanske hade hoppats på en förändring, en förbättring, en skillnad.
Idag besökte jag Blondinbellas blogg för första gången sedan maj. Dock blev jag lika irreterad som alltid. Det är något med den människan jag inte tål. Förlåt, jag brukar inte dömma människor öppet men jag vet att hon vill skapa uppror, det har hon verkligen lyckats med i mitt fall. Hon har en ett sjukt självsäkert beténede hennes texter att dömma. Hon framställer sig själv som om hon trodde hon var bäst i världen. Kom in på några youtube-klipp på flickan, då hon har lagt ut filmsnuttar på sig själv då hon putar sina stora läppar extra mycket samtidigt som hon försöker få fram några ord med den extremt tydliga Stockholms-dialekten.

Nej, jag hatar inte Blondinbella, men hennes ord gör mig upprörd.


Kommentarer
Skrivet av: johanna

jag fullkommligt älskar den människan, hon är bra bättre bäst =)

2008-08-29 @ 22:21:40
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback