hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Har tillbringat både gårdagen och dagen i ett gammalt hus i Gävle. Frimurargården? typ något sånt. Huset var stort, kallt och lite scary! Passade perfekt till vår skräckfilm som vi håller på med den här projektveckan. Det har faktiskt gått riktigt bra för min grupp, lite fel skuggor här och där bara. Och musen vi hade lånat rymde inte, så vi kunde lämna tillbaka den med alla ben i behåll =)

Nu återstår ett par dagar av redigering, inspelning av ljud samt göra en affich. 
Det är i alla fall kul, ruggigt kul!

Nu sitter jag bara hemma, helt rastlös... 
Frida drog nyss till sin lover, och jag ska kanske försöka ragga upp någon jag med. Börjar 10 imorgon, sooft : )

Ett land med mer värme och mindre regn skulle inte sitta helt fel....

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback