Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Jag har äckligt mycket grejer att göra. Mycket grejer för att vara Jennifer i alla fall. Gick man på någon lite mindre slapp skola än John Bauer skulle man nog tycka att jag hade det rätt chill just nu. Men som sagt, jag är inte van med sånt här... 
Det här har jag att göra inom denna vecka senast;


- två Svenska B uppgifter som skulle vara gjorda för några veckorsen + en till som vi fick idag
- en knasig Engelska B bok att läsa ut till nästa vecka (tror jag? eller tills på torsdag) Animal Farm heter den, ni har säkert läst den....
- redigering av en skräckfilm som min grupp inte alls är klar med + affish + omslag + lite skrivuppgifter
- Idrott och hälsa B, utvärdera min träning samt fylla i på Funbeat.se


vill inte, orkar inte, kan inte, tänker inte..... inte nu, kanske någon annan dag.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback