Time after time

Oj, det var ett tag sedan nu..
Det har hänt en del saker på sistone, jag har inte känt mig så pepp till att sätta mig vid datorn och skriva. Jag har genomgått något som kan ha varit de värsta dagarna i mitt liv, faktiskt. Det är få saker som berör så mycket. När trygghet inte existerar och allt man någonsin trott var bra visar sig vara tvärtom. Allting har varit upp och ned och jag har haft ett svart hål i magen.

Julen är i alla fall överstökad och det är jag glad för. Har shoppat lite i mellandagarna, bott hos Frida och umgåtts med folk dygnet runt. Igår  var jag först och fikade med Sanna och Linnea, sedan blev det Bio med ida. Allt flyter, den var helt okej!

Ikväll ska jag åka till Stockholm, hade velat träffa Mr. Kvack Kvack innan men det hinns inte med. 20:30 går upptåget, vi får se hur det går för oss. Det blir jag, Sara, Lollo och Nordström. Kommer hem imorgon kväll/natt om allt går som planerat.

Nyår snart också, hujeda mig hur fort tiden går!
Ska tillbringa årets sista timmar i Forsbacka med middag och fest.
Typ 10 dagar till jag fyller 18 nu också, jippi!

Måste skynda mig att käka något nu, sen kommer dem och hämtar mig.
PUSS och GOTT NYTT ÅR


Kommentarer
Skrivet av: Ida

<3 hjärtat

2008-12-31 @ 13:56:00

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback