When you were young

Var har orken tagit vägen?

Jag orkar inte med någon ting. I skolan ligger jag efter, orkar inte lämna in uppgifter i tid. Jag har alltid gjort det jag ska, sällan näst intill aldrig haft försenade arbeten ligga på hög. Jag sover för lite, men det har jag gjort så länge jag kan minnas.  I skolan är det svårt att koncentrera sig och jag kan fokusera max fem minuter i taget. Inte likt mig, jag brukar alltid kunna skärpa till mig och prestera det som krävs. Jag är inte här, jag är där borta.

Skumt.

Jag är helt slut i kropp och huvud. Det finns inte ens någon energi till att känna efter hur saker är inuti. Jag brukar annars vara full av tankar och känslor. Känner mig helt tom och trött. 
Ska sätta igång en film, ta lite kaffe och vila nu. Godkväll

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback