Brown eyes

De senaste dagarna har bestått av sol, bad och härligheter.
Umgåtts massa med brudarna + Joel en hel del =)

Igår var vi i Hedesunda på Ön. Resan dit var nog det värsta jag har gjort i hela mitt liv, åkandes på en blå buss utan tak på hedesundavägen var inget jag gör igen vill jag lova! Innan var det chillination på Saras brygga, underbart. Sara tappade sin mobil i Hedesunda och de hände lite tråkiga saker, men annars var det en bra kväll.

Idag har jag först varit hos doktorn...........
Sen drog jag till Forsbacka och åkte med Sara, Lollo, Frida, Danne, Yttis, Lars och Eva båt till Årsunda där vi käkade Grillbuffé. GOOOTT!
Ikväll har vi varit på Sommarkväll i Gävle. Efter det blev det middag klockan 0.00 hemma hos Frida, kycklig och pommes - gött : ) (mat är det bästa jag vet)

Imorgon åker jag till Patriks stuga i Söderhamn =)
Det ska bli sååå härligt att komma bort lite! Kommer nog hem på Fredag.

PUSS


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback