En värld av idioter

Imorgon, eller ja, senare idag, efter jag har sovit, ska jag först bada i Hagaström. Senare ska vi hem till Yttis och gratta honom för han fyller år imorgon, men vi tar det idag istället.

Joel kommer även hem från Danmark, fårse om jag träffar honom eller om jag spar det till helgen =) Imorgon ska jag i alla fall lämna Gävle lite, jag ska nämligen till Gudinge och hälsa på i min Farbrors stuga och där har jag inte varit på många år. Nästa vecka ska jag förmodligen iväg till Söderhamn och umgås med Patrik för ett dygn. Inte träffat honom på länge nu. Det är tråkigt, jag vill träffa vänner och han är en väldigt viktig sådan.
Helgen efter det är det dags för Cityfesten (redan?!). Ja, redan..  The Poodles, partaj, Saras födelsedag. Veckan efter det är det Winnerbäck-konsert och Johannas födelsedag.

Tiden går fortare än vad jag lever, jag ligger lite efter. Mentalt har jag nyss fått sommarlov, har precis börjat koppla bort allt som har med skola och ansvar att göra helt. Nu när det snart är dags att börja förbereda sig för ett nytt läsår. Huamej vad tiden går.. Nej så ska man inte tänka. En månad kvar på sommarlovet, faktiskt. Egentligen är det lång tid, men i mitt liv är det som ett par sekunder.

Lite framtidsplaner finns det allt! Hopp om livet =)

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback