Sommar, sommar, sommar

Igår fick jag fika hos Yttis, jag gav honom några tippningar i ett Lördagsgodis.
Hoppas han vinner något! 
Sen vandrade vi mot Valbo Köpcentrum och köpte glass på donken. Efter det tog jag bussen till Bomhus och träffade Joel en timme, han hade precis kommit hem från Danmark.

Idag ska jag iväg med Mamma, Pappa och Sam till ett ställe som heter Gudinge. Fråga mig inte var det ligger, men jag gissar på bortanför Hedesunda (?). Ska hälsa på där, (jag hoppas på fika) och jag vill även svalka mig i närmaste vatten! För varmt är det, termometern i skuggan står på 26 grader och klockan är inte ens 11. Det här kommer bli en het dag!

Ikväll, när jag har kommit hem ska jag umgås med Joel =) mmmys.

Ha en härlig dag i den somrigaste perioden på året!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback