Time

Det är svårt
det svider och jag vet att många lider
har aldrig varit lätt att vara jag
det enda jag vill nu är att glida bort ett tag
behöver luft, behöver tid, behöver hitta hem
jag kommer komma på fötter, känna mig som fem
för nu är gränsen nådd, ja den är nådd för längesen
slutar alltid i samma tragedi, det blir fel och ni vet man skäms

jag lyckas aldrig, det rinner alltid ut sanden
jag glider ur dina tag, jag var så trygg i den famnen
trygghet är ingen vardagskänsla för mig,
har aldrig varit, kommer aldrig bli
svårt för mig att fatta, jag kommer aldrig bli som ni

så stark vilja av att vara någon jag inte är
letar ständigt efter lycka, det sliter och det tär

Kommentarer
Skrivet av: IDA

du kan komma hem till mig:)

2008-07-17 @ 20:30:13

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback