Den som lever får se

Hemma från Tallinn nu. Två nätter på båt och en natt på hotell.
Känns bra att komma bort, men alltid bäst att komma hem =) Shoppat kläder för ca 4000 spänn, riktiga kap har jag gjort på skor, jeans, tee och ziphoods. God mat har jag fått också, riktigt härligt.

Idag har jag umgåtts med Joel och så fort jag kom hem fick jag besök av Yttis och Frida. Soft dag! Just nu sitter vi och lyssnar på massa gamla utbrända skivor som jag har bränt ut för länge, länge sedan. Just nu är det Bubbles, det finns skivor som är typ 10 år gamla. Så jag sitter och ryser, är nostalgisk och förvånas över att jag kan texter på låtar jag inte hört på många år, men som verkar sitta fastgjutna i ryggmärgen. Minnen är knasiga krafter.

Det är mycket som händer, olika saker som ger mig olika intryck. Försöker ta en dag i sänder och hålla bort de mörka tankarna som gärna tränger fram i vissa perioder. Med några år på nacken är det lättare att hantera, och med rätt inställning kan man nog övervinna hela världen. Jag funderar på att satsa på det.

Ibland känns livet sådär behagligt, just nu är det ibland.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback