Blackout

Gårdagen var suddig men kul.
Morgonen var förjävlig och spyfärdig.

Vi var först på Saras brygga och chillade lite, sen drog vi till Sandviken. Mycket mycket trevligt folk i stadsparken =) orkar inte berätta allt, men det hände massa grejer.

Så idag tog det ett bra tag innan jag ens tog mig upp ur sängen. Ännu ett tag innan jag kunde gå utan att hålla i mig i något. Petade i mig några tuggor mat och drog sedan till Forsbacka. På ladis var Lollo, Sara, Fref och Sonny =) trevligt trevligt, sen blev det även pizza på Storsjökrogen.

Ikväll tänkte jag försöka hålla mig i Valbo. Planerna är inte bankade än, men det kan bli något i stil med att umgås med Frida, Sara, Fref och Sonny, kanske dra ned till ån, äta chips och fiska lite. Justnu är jag bara helt slutkörd..

JENS!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback