Dagens

Börja kl. 10 med studiebesök på Kilometer Reklambyrå AB, det var intressant =) skulle lätt kunna jobba med sådant i framtiden, komma med idéer och designa mjölkförpackningar och massa sånt.
Drog sen och käka på nian, Subway like always! Sen till skolan, Svenska uppsats i två timmar, sen till stan och träffa Sara och vi drog och träna ett par timmar. Gymmade och simmade i utepoolen, soft som fan var det! Nått mer som va soft var att efter träningen drog jag till Jens och hade det soft ytterliggare ett par timmar : )

Börjar 10.10 imorgon av någon konstig anledning, men inte klagar jag inte!  För det betyder någon timmer mer sömn, och det uppskattas alltid =) nu ska jag lägga mig i sängen med färdigmat och en movi och varvar ned lite.

Totalt underbar!



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback