Fan

Vaknade i Bomhus, drog hem en snabbis sen iväg till Forsbacka. Jag och Sara gled iväg mot Bovik och hälsade på Lollo i hennes stuga, det var mycket mysigt. Sen hem till Sara, käkade godaste maten på länge och sedan hamnade vi hos Lollo. Sonny kom även och vi hade en mycket intressant konversation om hurvida sexställningar fungerar.




Mycket är knas, jag kan krossas så lätt
går på tå varje sekund, nogrann med att trampa rätt
jag är trött på mig själv, trött på att vara jag
trött på att aldrig riktigt lyckas, sabba något varje dag
Jag behöver andas, jag behöver frisk luft
att sakta brytas ned, det är inte särskillt tufft
Syre finns det gott om, men aldrig nära mig
att andas med tyngd, är kanske inte lätt i och för sig
Jag behöver någon nu, någon som förstår
nånstans att ta vägen, måste läka mina sår
Jag vill vara stor flicka, duktig och allt det där
men ingenting är lätt, det är smärtsamt att vara här

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback