Helg!

Missade bussen imorse så jag kom nästan en halvtimme försent. Lyckades leta upp Wollyboll-planen i Boulognern, duktig där =) Lirade lite Wollyboll men ingen kunde reglerna förutom jag, ovanligt att jag kan något som ingen annan kan, haha ;D
Slutade efter en timme ungefär, men satt kvar och stekte lite i gräset med Bollnäs borna =) Drog hemåt vid halv 12. Sen tog jag bussen till Forsbacka och har umgåtts med Johanna och Johanna hela eftermiddagen, suttit ute och njutit av vädret.

Kom precis hem, hungrig som någon som är jättehungrig!
Väntar på att pastan ska koka upp, köttfärssåsen är redan klar.
ÅÅÅÅÅÅÅH VAD HUNGRIG JAG ÄR!

Imorgon är jag ledig, mycket soft!
Sen på kvällen blire partaaaaay med people =)

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback