Söndag

.. dock inte en vanlig söndag med grå himmel och nedstämda tankar.
Tvärtom har dagen varit härlig med mycket sol och glädje =)
vaknade bredvid en söt grabb imorse, sen blev det fiskpinnar och pulvermos hos Frida, sen Strömsbro och kikat fotboll, varit i Forsbacka en sväng, varit på American take away och käkat kyckling, kikat Forrest Gump. Har inte haft en ensam stund på hela dagen faktiskt. Åkt massa bil med Yttis hit och dit, sen har även en hel del brudar varit med =) allmänt mysig dag sådär.

Om en vecka imorgon är vi i Stockholm, biljetterna är bokade nu. Känns bra, jag tror jag behöver komma bort ett par dagar faktiskt. En annan sak som är bokad är kryssning till Tallin i Juli, jag som har sådana otroliga fördomar när det gäller Balticländerna tänkte ge, i alla fall, Lettland en chans. I mina ögon är det ett land med ständigt dåligt väder och torra mackor, men vi får väl se vad landet har att erbjuda =)

DU ÄR KÄRLEK!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback