Synd Sverige, synd...

Efter mycket hopp om mål förlorade Sverige med 2-0 mot Ryssarna som därmed slog ut Sverige. Kunde det inte ha varit nåååågot annat land än Ryssland?
Ni vet det är ett grått-väder-och-torra-mackor-land... jag kan inte mycket om fotboll, men jag kan tillräckligt mycket om Sverige som land för att förstå innebörden i att det var synd att de förlorade en viktig match. "Synd" är ett ord som man inte kan använda i fotbolls sammanhang då det handlar om skicklighet men vad jag såg med mina icke-kunskap-om-fotboll-ögon så verkade det vara en rättvis match. Sverige var duktiga som stod emot fler mål i alla fall.

Försökte få det här att låta som en recension av en match, men det känns inte som det gick något vidare. Sport är liksom inte mitt ämne!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback