Everyday of my life

Idag har jag städat mitt rum grundligt. Dammat av allting och vänt upp och ned på varenda möbel tror jag nästan. Sen började det regna så jag fick hämta in alla mattor och täcken, otur. Nu känns det sådär härligt fresh här inne så man bara vill gå och lägga sig i den nybäddade sängen och andas in frisk luft.

Nu är Sara, Sonny, Johanna, Lollo och Yttis här. Kanske blir det dra till Max och käka mozarella sticks :$ det är ju faktiskt lov, och då får man göra sådant har jag hört. Annars också i och för sig...

Imorgon ska jag klippa mig, okej, inte jag men någon på Cityfrisörerna. Måste klippa topparna innan jag sliter sönder håret efter varje dusch. På kvällen kanske jag ska hem till Sara och bada i det härliga badet med lite people.

PUSS PUSS


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback