en lovdag

det är påsklov, bara tisdag än så länge
jag gillar lov, men efter en vecka saknar jag JB folket!

jag vaknade klockan 13
att vara utsövd är en skön och ovanligt känsla
har stoppat i mig en toast och druckit lite cola
nu sitter jag i soffan, eller sitter och sitter..
halvligger skulle man nog mer kalla det
har väldigt ont i ryggen och nacken ; (

har planerat kvällen med folket nyss
det låter som det blir en hel soft kväll
ska nog börja rulla mot Forsbacka snart

först ska jag titta färdigt på filmen jag börjat titta på
"The notebook" det är en mysig film de må jag säga =)

det blir nog Bollnäs på Fredag
men jag ska inte in, bara umgås med Yttis tror jag
jag följer med mest som utfyllnad, inge fel med det heller : )

/ Jen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback