jag vill flyga

igår blev det en väldig massa resande;

bussande från Valbo till Gävle
tågande från Gävle till Bollnäs
tågande från Bollnäs till Gävle
bussande från Gävle till Forsbacka
busasnde från Forsbacka till Gävle
bussande från Gävle till Valbo

sedan parkerade jag mitt as i sängen
försökte sova men blev tvungen att stänga av telefonen


håller för tillfället på att planerar kvällen
enligt planerna blir det lite bus med hela ligan

helst av allt skulle jag vilja gå på Petter som är på O´lerays
men liten som jag är så kommer jag inte in där
hade jag bara varit 9 månader äldre så.....

men jag var faktiskt på Konserthuset när han var där i januari
och det... det var underbaaart!

/ Jen

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback