visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

igår gled jag ner på stan och fikade med Sara
nu låter jag kanske som någon mode brud med tights, men så är inte fallet
jag gillar att fika, det är så mycket mer än att bara fika
det är att umgås också
den här gången bestämde vi oss för georges
för mig blev det en hallonpaj med vatten till
hör och häpna; VATTEN!
ja, jag vet inte vad som flög i mig men jag kände inte för cola för tillfället
ovanligt för mig
sedan träffade vi även Nicklas och Oscar och vi hängde lite på donken ett tag
enbart för att vänta på bussen vill jag pointera!
det känns på något sätt som att vi har vuxit ifrån donken
tänk så många kvällar man tillbringade där för ca 2 årsen tillbaka
men jag antar att det hör till fjortistiden, att hänga på mcdonalds utan att äta

nu ska jag iväg till farbror doktorn och sedan ska jag och Sara träna
ja. träna!
har fixat pengar till ett fyramånaders kort, så nu jävlar

Ha en bra dag! / J.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback