Andra avenyn

Så har sista avsnittet av andra avenyn sänts. Alltid lika frustrerande och irreterande med sista avsnitt som slutar med ouppklarade problem, dock är jag medveten om att det är det som är meningen. Vi ska bli lite lätt upprörda över att inte få veta allting på en gång, för att vi sedan ska titta kommande säsong. Jag genomskådar den kära Televesionens baktanke, och jag beundrar de för att de får mig på kroken.

Angående Andra avenyn så tycker jag att Roland är en riktig man, han skulle jag då inte säga nej till (misstolka inte!) lika så Tony. Härliga män som egentligen vill åstakomma något gott men alltid hamnar på fel spår utan mening. Eller egentligen är dem kanske inte så goda, men de ser härliga ut, lite små mysiga sådär.

Efter skolan fikade jag med Julia och Melinda på Waynes =) det var trevligt, jag har saknat Melinda sedan hon slutade på JB. Det blir ju inte att man ses så mycket utanför plugget.. tyvärr. Aja. efter det drog jag hemåt, Frida hängde med och vi drog och köpte pizza till oss och min bror. Käkade och chillade ett tag och placerade sedan våra ass i soffan i vardagsrummet. Hon drog nyss hem, trevlig kväll må jag säga!

Helgen är redan i stortsätt planerad.. känns bra eftersom jag av någon anledning är en individ som gillar att ha aktiviteter planerade. Somliga lever och tar dagen som de kommer, jag tar också dagen som den kommer men vill gärna ha ett hum om vad som ska hända den kommande veckan. Det har förmodligen att göra med att jag vill kunna känna mig förberedd. Hursomhelst så ska jag som tidigare nämnt på födelsedagsmiddag på Fredag. På lördag blir det chill i kära Forsbacka med mina sweetest. Det blir nog bada i Saras bad och bara ta det lugnt. På söndag ska jag tillbringa några timmar med den härliga mannen =) Så för en gång skull längtar jag efter söndag, helt otroligt.

Spola fram tiden några dagar?

Kommentarer
Skrivet av: ia

Näe Jennifer, inte Roland!

Men TONY, där hade du helt rätt! :D

Det är grejer de! ;)

2008-05-21 @ 23:40:11
URL: http://ekqvist.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback