Dagen?

Hos tandläkaren gjorde dem illa mig jättemycket, men kanske mitt eget fel eftersom jag sa nej till bedövning. Slipade bort nästan halva framtanden och fyllde igen det, ilade enda in i huvudet! Sedan drog jag till skolan, hann bara käka sen iväg till bussen igen. Gled ner på stan, bytte buss för vi skulle till Hemlingby och ha idrott men vi tog fel buss så vi blev avsläppta i Sörby. Så origenterade vi oss rätt och hittade tillslut upp till hemlingby. Väl framme strejkade både mitt huvud och mina lungor så jag fick sitta ned och ta de easy ett tag. Då hann alla andra springa iväg in i skogen med kartor och kompasser. Efter ett tag tog jag mig i kragen, gick och drack vatten och försökte fokusera på verkligheten. Så jag gav mig iväg i skogen jag med. Hittade inte en enda kontroll, och att försöka lokalisera sig med hjälp av kompassen var ingen idé, jag förstod ingenting. Tillslut hittade jag något som jag kunde origentera mig till på kartan och tog mig ganska så snabbt tillbaka där jag startat. Sen gav jag upp.

Fick skjuts hem till Valbo av mor och far som var i trakterna, hamnade hos Frida och vi åt jätte god mat =) Sara och Johanna passerade även. Vandrade sedan hem med solen i ögonen, och eftersom sol betyder energi så blev jag både piggare och gladare inuti.

Imorgon har jag för mig att vi ska studiebesöka Sveriges Radio med skolan, det kan bli intressant =) På fredag är jag bjuden på födelsedagsmiddag, mycket mycket trevligt är jag säker på att det kommer bli!

Sitter nu bänkad i soffan med fötterna på bordet och med handen i en påse chips. Vilket sunt liv man lever va? Jo, det är bra härligt. I övrigt är jag ganska lack på något vis, för ni vet.. alltid är de något.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback