Det bare blir

Legat och stekt hela eftermiddagen, hinkat i mig cola och mått härligt.



Fick sällskap senare, käkade lite jordgubbar och sånna där lila, runda med fjong på (minns inte vad de heter!). Kroasong kanske? ne, det är ju sånna där bakverk..

Mår mycket bättre nu, i morse var det inge vidare med hälsan men nu är jag snart på topp igen =) Ligger och kollar på en totalt värdelös film som jag redan har sett några gånger tidigare. En svensk tolkning av skräck, ni kan ju lista ut att resultatet knappast kan vara professionellt. Inget ont om svenska filmer, jag gillar de, men när det gäller genren skräck och rysare har jag aldrig sett något som har fångat mitt intresse.


Imorgon är det tydligen någonslags tema-dag i skolan. Vilket resulterar till att vi inte slutar halv 12 som det var sagt. Men får tänka på att det inte är långt till sommarlov nu, inte långt allt faktiskt. På fredag är det två veckor till avslutningen!

Apperopå denna fredag så händer det andra trevligheher även =)
och dagen efter det är det Lördag och då kan det bli partaj med softa peoples!


och han är ju så bra!

Kommentarer
Skrivet av: mathilda

ja men visst serru :) haha, jag lyckas alltid göra det lika skitigt efter högst två dar :D



Gud, jag önskar att jag legat och stekt idag jag med, men mitt plånboks letande tog över dagen ;)

2008-05-27 @ 22:24:42
URL: http://mthla.blogg.se/
Skrivet av: sara

hahaha biggaroer kankse:D jhahahahaaahahahahahaahahahah jag s´krattar alltid åt dig .mohaahahahahahhahaa evil hahahaha

2008-05-28 @ 08:18:34
Skrivet av: Jennifer

Sara jag tycker du ska sluta va så taskig mot mig, jag kanske blir sårad </3 PUSS på dig

2008-05-28 @ 17:57:15

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback