Det går bra nu

Ännu en dag med strålande solsken, det är härligt!
Dock är jag krasslig idag, inte bara krasslig förresten utan riktigt riktigt sjuk. Började känna av det igår och inatt bröt det ut totalt. Ögonen har runnit hela natten och vaknat varje timme av att jag inte kan andas. Har även feber.. Känns som att någon har nockat mig, bihålorna sprängs nästan. Inge vidare kul alls kan jag försäkra er om.  Så imorgon blir det ingen skola.

Försökte sitta ute och steka ett tag, men det finns det inte ro till när man är förkyld och känner sig helt bombad i huvudet.  Synd när det är sånt fint väder. Mammas bror och mormor var här och vi fikade lite tårta, det var mysigt : )
På eftermiddagen drog jag i alla fall till Bomhus och myste med en underbar person, Puss på honom!

Nu ska jag snart slå igen både datorn och ögonen och försöka sova medan treon fortfarande verkar. Att vara sjuk är inte min favorit känsla direkt, men jag har så många andra känslor i kroppen just nu att jag mår väldigt bra ändå =)

Lite kerlek på gång :$


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback