En bra dag

Idag har det varit en soft söndag!
Ja, ni hörde rätt, jag har gillat en dag som råkar vara en söndag :O
Började med att jag vaknade och solen sken utanför fönstret, termometern stod på 17 grader i skuggan och jag skyndade mig ut. Efter lite stek drog jag till mormor och fikade gottisaker, åkte med mor och far hem, kastade i mig lite mat och drog sedan och mötte Frida. Vi traskade mot Åbyvallens B-plan där Sara och Lollo skulle lira fotbollsmatch. Forsbacka vann, Sara gjorde t.o.m ett mål =) Yttis och Danne kom även dit och sen åkte vi med dem till Yttis lägenhet. Medan Yttis var helt inne i matchen gick jag och F och köpte foood på nattinatti. Sen lämnade Frida mig med de två pojkarna, och senare kom Lollo  : ) Blev nyss hemskjutsad av Yttis, ska gräva ner mig i sängen och kolla andra avenyn och hets äta en chokladask tror jag. 
Imorgon är det schoool-time igen, men jag lider inte alltför mycket över det. Har även något att se fram emot till helgen, både fest, cruising och annat =)

Just nu mår jag så bra att jag vill le hela tiden och sprida
glädje till varenda en i min närhet! : ) PUSS PÅ LIVET! / J

Kommentarer
Skrivet av: SSSSS

jag är lika glad och du sprider alltid glädje till mig snygging:D

2008-05-04 @ 22:26:18

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback