"En perfekt dag att dö på"

Haft en mycket trevlig kväll, kollat talang och en knasig film
där det var en missbildad familj ute i en skog som åt upp alla.
Citatet ovan ingick även i den sjuka filmen.
Jens har varit här hela kvällen och jag har fått fnissa en hel del =)
heeeeeeeelt bäng! och jag är glad :D

Nu ska jag sova, försöka släcka lampan om jag vågar.
Har blivit så mörkrädd på sistone, ser bara Anders Eklund och andra absurda-pedofil-äckel framför mig i mörkret, det känns som att dem är här, trots att jag är så väl medveten om motsatsen. Dessa vidriga svin berör mig genom att vara psyksjuka förjävliga individer. De är inte värd mina tankar, och speciellt inte mina nätter. Jag vill inte titta, för mina ögon spelar mig spratt och får för sig att det sitter någon i soffan eller på stolen. När jag blundar ser jag bara alla dessa tidningsrubriker och bilder hur Anders Eklund (Englas mördare) tar med sina vidriga feta fingrar på små sköra flickroppar. Okej, han är sjuk men i detta fall är det ingen bortförklaring för min del, det finns ingen ursäkt, ingenting att skylla på.
Någon som kan förklara för mig hur hans logik är uppbyggd?

Ska ta ett djupt andetag nu och försöka slappna av, Godnatt gott folk!

/ J


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback