En sån underbar dag..

Haft en helsoft dag, ovanligt soft!
Va i skolan ett par timmar, lyssnade på två föreläsare bl.a. en kvinna vars ex-man tidigare misshandlat henne i 10 år. Hennes historia berörde mig djupt, då menar jag verkligen djupt. All hennes smärta pressades in i mina öron och rakt in i hjärtat. Det var väldigt jobbigt att lyssna på, dock samtidigt intressant. Övervägde att gå ut därifrån, men jag stannade kvar. Vi har även haft henne som vikarie ett antal gånger, hela min bild av henne förändrades genom att få veta hennes förflutna. Det var en skum känsla.

Efter det drog jag till stan och käkade med Nicklas, Tim och Jocke =)
Orkade inte dra tillbaka till skolan, är fortfarande inte riktigt pigg, så jag drog till Forsbacka istället. Sara och Frida hämtade upp mig med båten vid Konsum och vi gled hem till Sara. Suttit ute och stekt i flera timmar, lyssnat härlig musik och druckit cola. SOFT SOFT SOFT!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback